Ursäkta röran, jag håller på att bygga om…eller något sådant.

Som ni märkt (ja, för trots ett längre uppehåll kan jag se på statistiken att vissa fortfarande läser här) har det varit lite glest mellan inläggen. Anledningen är att jag tillbringade våren med att skriva ihop min avhandling och sedan den 14:onde juni är jag Dr. Forskarfeministen. Detta ~lilla arbete tog ~lite på krafterna, och jag har helt enkelt inte haft energi till att formulera några blogginlägg.
Jag skulle vilja skriva långt, långt, långt om vilken stressig vår det har varit, men också om hur kul det faktiskt var att till slut disputera och en dag kanske jag kommer att göra det men just nu vill jag bara tipsa om evenemanget Häng med en forskare 1/8, kl 15.00 i Pride House (Konferensrum 1, vån 3), Kulturhuset & Stockholms stadsteater, Sergels torg 3, T-Centralen.

Jag med flera kommer att vara där! Vi ses!

Det här inlägget postades i Navelskåderi, Vetenskap. Bokmärk permalänken.