Dagens-måste-ha

Det ska ju egentligen vara modeblogg. Modebloggarna, eller livsstilsbloggarna, får ju massor av läsare och sponsorer och utnämns till de nya makthavarna.

Jag tänker också starta modeblogg. Men jag kommer att göra det The Forskarfeminist way. So here goes:

Dagens-måste-ha eller snarare dagens-vill-ha är:

Skeptikerskolan eller Handbok för skeptiker av Andreas Anundi och CJ Åkerberg. Enligt bokförlaget är boken

är ett verkningsfullt vapen mot bluffmakare, falska profeter och kvacksalvare. Men också en hisnande guide till den mänskliga fantasins mest vansinniga och uppseendeväckande teorier och idéer.

VILL HA! Så fort jag har lagt vantarna på boken så lovar jag för övrigt att recensera den här på bloggen.

Ja, just det Andreas Anundi och CJ Åkerberg  bloggar på den i nuläget tråkigt nog hyfsat inaktiva bloggen Tankebrott, som egentligen förtjänar sitt eget bloggar-jag-läser-inlägg men orka som tonåringarna säger. Läs den!

Det här inlägget postades i Modeblogg, Navelskåderi, Uncategorized. Bokmärk permalänken.